Cykliniarki planetarne

Szlifierkę planetarną możesz wypożyczysz już od 50zł za dobę !

Odkryj naszą bogatą ofertę najlepszych szlifierek planetarnych, które perfekcyjnie wyszlifują każdy parkiet i deski.

Jeśli twoja podłoga nie jest bardzo zniszczona, tzn. nie ma dużych odkształceń, garbów, tzw. łódek, to jesteś w stanie cykliniarką planetarną wyszlifować cały parkiet naprawdę wspaniale.

pozacinana klepka dębowa

Dzięki możliwości zastosowania dociążników, możesz regulować siłę docisku na pierwszych dwóch gradacjach które odpowiadają za wyprostowanie podłogi.

Bezapelacyjnie pozbędziesz się całego lakieru i wyrównasz parkiet, który dość często jest krzywy.

wyszlifowana mozaika dębowa

Cykliniarka planetarna: wszechstronna szlifierka do podłóg drewnianych.

Cyklinujesz od początku do końca jedną maszyną, polerujesz, możesz zmatowić lakier, czyścić wykładziny pcv.

Cykliniarki planetarne są wyposażone w 4 talerze szlifierskie, obracające się po orbicie. Maszyna posiada napęd na kołach zębatych, dzięki czemu można być pewnym bezawaryjności.


Jest bardzo wygodna w prowadzeniu.

To istotnie wpływa na komfort pracy.

Masz możliwość szlifowania wąskich korytarzy czy miejsc takich jak przedpokój.

Zestaw do cyklinowania to solidny odkurzacz z 40 litrowym pojemnikiem na pył. Możesz dobrać długą 6 metrową rurą podłączoną do cykliniarki.

Szlifierka ta jest bardzo łatwa w obsłudze, waży około 35kg. Do maszyny można dobrać żeliwne dociążniki do bardzo zniszczonych podłóg, które ważą 7kg/sztuka.

Nasza cykliniarka planetarna, jest z pewnością stabilniejsza niż konkurencyjne. Ma zdecydowanie wyższe obroty i szlifuje nawet bardzo zniszczone podłogi drewniane.

cykliniarka planetarna

Cykliniarka planetarna po kilku minutach stanie się szlifierką która wspaniale współpracuje.

Każdy Twój delikatny ruch rączką, jest w stanie zmienić jej położenie na podłodze.

Kluczowe jest zrozumienie zasady działania oraz Twojego wpływu na pracę tą maszyną.

Pamiętaj, że ta szlifierka do parkietu lubi pracować przy pierwszym szlifie tzw. etapami.

Nie szlifuj całej podłogi, jeżdżąc po lakierze.

Wyszlifuj jakiś obszar, i dopiero potem przesuwaj się na lakier i wracaj na to co już surowe.